Ibu Sandra Tidur Sambil Menangis Selama 40 Hari, Berat Pun Dah Turun Mendadak

Pemergian insan tersayang dalam keluarga amat memeriitkan. Hanya mereka yang mengalaminya sahaja tahu bagaimana peritnya rasa itu.

Kadangkala apabila perasaan terlalu rindu dengan insan yang telah pergi, ramai yang mengatakan pernah didatangi arwh di dalam mimpi.

Jika dianugerahkan mimpi bertemu mereka, itulah salah satu nikmat sebenarnya.

Sementara itu,kerinduan Nur Syakinah Abdullah yang juga ibu penyanyi Allahyarham Sandra Dianne terubat apabila arwh anaknya itu muncul dalam mimpi selepas 44 hari pemergiannya.

Menerusi perkongsian di akaun Facebook baru-baru ini, Nur Syakinah mengucap rasa penuh syukur kerana mempertemukannya dengan Sandra dalam mimpi.

” Tepat 44 hari, akhirnya kakak datang juga dalam mimpi mama.

” Terima kasih nak, mama takkan lupa ciuman yang mama berikan pada kakak dan pelukan tangan kakak memeluk erat badan mama.

” Ia seperti tanda daripada kamu yang memberitahu kamu baik-baik, dan sampai masanya mama pandang ke depan dan berhenti meratapi pemergianmu.

” Mama akan terus merindui kamu dan bersemadilah dengan tenang bidadariku. Al Fatihah,” tulisnya.

Pada perkongsian terdahulunya juga di Facebook, Nur Syakinah menulis kerinduan ditanggung membuatkan dia seolah-olah berasakan Sandra ada tawaran menyanyi di tempat yang jauh dan lambat lagi akan balik ke rumah.

” Kadang-kadang mama melihat telefon menunggu WhatsApp kakak masuk.

” Baca semula perbualan kita yang lama, dengar nota suara kakak pada mama, orang takkan mengerti apa perasaan yang mama lalui saat ini.

Berat ibu Sandra turun mendadak..

” Susah untuk mama bangkit semula dari kesedihan ini kakak.

” Berat mama pun semakin hari makin turun daripada 52 kilogram (kg) mendadak turun ke 46kg.

” Setiap malam, selama 40 hari juga mama tidur bertemankan air mata,” tulisnya.

Menurut Nur Syakinah, dia sentiasa dan tidak pernah lupa mendoakan kesejahterahan Sandra termasuk selalu sedekahkan Al Fatihah buat anak kesayangannya itu.

Pada 11 September lalu, Sandra atau nama sebenarnya Alessandra Dianne Ampuria meninggI dnia jam 1 pagi di Hospital Putrajaya selepas enam hari bertarung nywa di Unit Rawatan Rapi (ICU) akibat kmIangan.

Penyanyi lagu Hey Kau itu terbabit kmIangan pada 5 September lalu di Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (Elite) berhampiran Subang Jaya ketika dalam perjalanan ke Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) untuk mengikuti latihan program Big Stage 2020 yang disertainya.

Allahyarham dikebvmikan di Tanah Perkubvran Islam Kampung Kauluan, Sabah.

 

Sumber – limauais

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*