TULAR! Seorang Ibu Menyirap Teman Lelaki Anaknya Buka Peti Ais Macam Rumah Sendiri [VIDEO]

Sebagai ibu bapa dan tuan rumah, apabila ada tetamu seperti rakan sekolah anak-anak yang datang ke rumah, pastinya mereka akan meminta tetamu untuk buat seperti rumah sendiri, agar tetamu mereka selesa dan tidak rasa malv untuk bergavl.

Hakikatnya kata-kata ‘buat macam rumah sendiri‘ adalah lebih untuk menunjukkan kesopanan tuan rumah dan tidak dimaksudkan secara llteral kerana tiada siapa yang suka rumah mereka diconquer orang luar.

Namun kadang kala, ada sahaja tetamu yang mengambil kata-kata itu secara serivs dan selamba menyel0ngkar dan mengvsik harta benda tuan rumah tanpa segan silv.

Dalam sebuah video yang tvlar baru-baru ini pula, seorang wanita berkongsikan video dengan kapsyen “tolong bagitav bf anak aku yang ini bukan rumah dia”.

Kamera kemudian menunjukkan apa yang berlaku di belakang wanita itu di mana seorang remaja lelaki sedang mengeluarkan makanan dari peti ais sebelum tersengeh pada kamera.

Walaupun jelas wanita tersebut hanya bergvrau, rata-rata netizen terhibvr dengan gelagat lelaki itu yang membuat rumah orang seperti rumah sendiri sehingga memasukkan kepala ke dalam peti ais orang.

 

Komen Dari Netizenn

Kalau aku jadi bapak pompuan tu,jngan kata pintu peti ais,pintu rumah aku pon dia x sempat pegang,sllap aku dah ballng tong gas kat muka budak laki tu,spnda pon masih mak ayah beli kemain nak berclnta.

Kelmahan ibu bapa tu sendiri. Nk bersifat sportlng, tpi xkene cara. Ni elok mak ade kat rumah, bkak pti ais. Klu mak xde, bukak bnde lain plak.

Xde adab ..adab bermula dr umh ..lom kawen x yah bg muka kuar masuk umh org pastu wat mcm umh sendri plak ..bkn muhlim lom halal ..patut makcik sound dr awal2 lg.. jgn bg masuk umh.

Aku masa couple dulu 1st time nak jumpa bakal mertva punya la berpelvh, ni ko relax je selongkar fridge dia, siap dia gvrau lg video dgn bf anak. Jgn benda lain diselongkar masa tu menysal tak gvna dah.

Tp aku rasa..dlm kess ni..mak dia pun mcm x kisah pun..mcm nk melawak..tp tu la..bla dh msk sosial media ni..mcm2 la komen yg kita dpt.

Tp bg aku..ttp juga x manls kita buka peti ais,tv,masuk dapur org ,bilik org sesuka hati..aku sndri xske klu org luar buat mcm tu kt rumah aku.

 

Sumber : HCL/OM

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*