Terpisah 8 Bulan Dengan Keluarga Angkara Covid-19, Lelaki Menigg4l Sendirian Di Rumah. Ini Butiran Kematiannya

Sedihnya apabila terpaksa terpisah dengan keluarga berbulan lamanya namun lebih perit jika tidak dapat menatap wajah keluarga buat kali terakhir.

Seorang warga emas disahkan meninggal dunia selepas ditemui oleh jiran mangsa dalam keadaan tidak sedarkan diri di dalam tandas rumahnya di Taman Pelangi, Johor Bahru.

Menurut jiran mangsa, dia menyedari sesuatu yang tidak kena apabila mendapati pintu belakang rumah mangsa terbuka dan bertindak menghubungi pihak polis dan bomba pada pukul 10.44 pagi untuk mendapatkan bantuan.

Difahamkan, mangsa Er Chiang Seng, 77, tinggal seorang diri di rumah dua tingkat tersebut dan sudah terpisah lebih lapan bulan dengan keluarganya yang kini berada di Singapura.

Pegawai Perubatan Hospital Sultanah Aminah (HSA) yang tiba di tempat kejadian membuat pemeriksaan kemudian mendapati warga emas itu sudah meninggal dunia.

SUMBER: Utusan via GULAPOP

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*