Teresak-esak Menangis Kena Tengking Marah Dengan Isteri Boyfriend, Tak Sangka Ini Yang Terjadi Selepas Itu

Seperti yang berlaku oleh gadis ini, dia diserang oleh seorang wanita yang mengaku isteri kepada kekasihnya. Meskipun diberi amaran oleh wanita tersebut, gadis itu dilihat tetap tenang dan cuba mengawal perasaan.

Walaupun semua orang sukakan kejutan, lebih-lebih lagi jika daripada orang yang tersayang akan tetapi kejutan bukan sahaja datang dengan cara yang romantis sahaja, ada yang suka melakukan prank kejutan kepada pasangan.

Wanita itu turut meminta agar berhenti mengganggu rumah tangga mereka, gadis tersebut hanya meng4ngguk faham permintaan wanita tersebut. Meskipun tenang, namuan riak mukanya di sebalik face mask itu jelas kelihatan dia sedang menahan perasaan sedih dan kecewa.

Terkejut semua adalah prank!

Gadis itu kemudiannya terkejut dan menangis apabila mendapat tahu segala drama itu hanyalah prank semata-mata yang dirancang oleh kekasihnya.

Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji reaksi tenang gadis tersebut serta pendiriannya yang tidak mahukan suami orang.

Malah, ada yang meluahkan rasa kasihan dengan gadis tersebut dan tidak membayangkan jika mereka berada ditempatnya ketika itu.

Dalam pada itu, rata-rata netizen mengatakan gadis itu beruntung kerana mempunyai kekasih yang baik serta mendoakan agar perhubungan pasangan itu kekal hingga ke jenjang pelamin.

SUMBER: Says via Gulapop

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*