Sweetnya! Syazwan Zulkifli Bagi Surprise Cincin Kat Wan Sharmila. Jom Tengok Video Tu

Keserasian gandingan dari pelakon Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila membuatkan peminat ‘merestui’ hvbungan mereka. Hvbungan mereka mula akrab selepas bergandingan dalam drama 7 Hari Mencintaiku sebagai Helmi dan Sofi.

Terbaru, kedua-dua pelakon ini melakukan Live Instagram bersama dan tak sangka Syazwan beri kejutan sweet kepada Wan Sharmila. Ada segelintir peminat seolah menghiidu hubungan percintaan mereka. Sweet betul Syazwan!

 

 

Rakaman live tersebut dikongsikan menerusi pengguna Twitter Asyqstna, memaparkan Syazwan Zulkifly memohon maaf kepada Wan Sharmila atas sebab tertentu. Kemudian, Syazwan mengvpah seseorang untuk memberikan sesuatu kepada Wan Sharmila ketika itu.

Apabila Wan Sharmila membuka kotak hadiah tersebut terdapat sebentuk cincin. Kata Syazwan, cincin tersebut sebagai tanda minta maaf.

You minta maaf lepas tu you bagi cincin? Cincin ni sebenarnya macam untuk orang kahwin tau. Kita kawan, bukan kahwin.

Bagaimanapun, Wan Sharmila kena pakai cincin tersebut sebagai tanda memaafkan kesilapan Syazwan.

 

 

Secara tiba-tiba, Syazwan tiba di lokasi di mana Wan Sharmila melakukan Live Instagram. Ramai tertanya-tanya sama ada Wan Sharmila memakai cincin tersebut atau tidak?

Akhirnya, pelakon wanita itu menyarungkan cincin tersebut di jarinya sebagai tanda menerima permohonan maaf dari Syazwan. Sweetnya…

Sumber – TTK

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*