Suami Mati Serta Merta Akibat Kemalangan Yang Mengerikan. Isteri Dedah Perbualan Terakhir Bersama Suaminya Di Whatsapp Bikin Netizen Sebak

Perjalanan seorang lelaki untuk pulang ke rumahnya selepas habis bekerja di sebuah kilang berakhir dengan tragedi apabila dia telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya, semalam.

Dalam kejadian di Padang Kulim, Baling itu, motosikal yang ditanggangi mangsa, Muhammad Syaiful Azib, 30, berlanggar dengan sebuah kereta menyebabkan mangsa maut serta-merta di tempat kejadian.

Mangsa yang berasal dari Kampung Kuala Darak, Kuala Ketil meninggalkan seorang isteri dan dua orang anak yang masih kecil.

Sementara itu, isteri mangsa yang dikenali sebagai Farah Omar meluahkan rasa sedihnya selepas kehilangan suami tersayang.

Menurutnya, arwah sempat menghantar mesej kepadanya pada malam itu supaya mendoakan keselamatan dirinya yang terpaksa merdah hujan untuk pulang ke rumah.

Farah Omar berkata, sejak beberapa minggu kebelakangan ini arwah banyak berubah dan sering berpesan kepada dirinya dan anak-anak agar saling menjaga antara satu sama lain.

Jenazah mangsa akan dibawa pulang ke kampung halamannya di Sungai Darak untuk dikebumikan di sana.

 

Sumber – wowberita

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*