Situasi Cemas Abang Foodpanda Tolong Polis Ini Tular Sebab Tukang Rakam Mencarut Sopan. Ini Videonya

Baru-baru ini, tular satu video mengenai seorang rider Foodpanda yang secara tiba-tiba datang menolong polis. Bagaimanapun video itu dalam masa yang sama tular sebab perlakuan si perakamnya pula.

 

Tidak dapat diketahui punca sebenar kejadian namun dapat dilihat pihak polis cuba untuk mengeluarkan individu yang berada di dalam kenderaan yang kemudiannya turut disertai abang Foodpanda.

Sementara itu dalam masa yang sama, kita dapat mendengar perakam mengulas sedikit sebanyak tentang kejadian yang berlaku di depan mata mereka.

agaimanapun di hujung video kedengaran pengulas menggunakan perkataan kesat namun bagai tidak kena pada tempat, dalam nada yang lembut dan serba tidak kena rasanya. Sudahnya perkara tersebut yang menjadi perhatian netizen.

 

 

Apa pun, semoga usah pihak polis memberkas pesalah berkenaan berakhir dengan kejeayaan

Sumber – Gulapop

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*