Selepas Fazura Dedah Nama Anaknya, Kini Giliran Mira Filzah Pula Dedah Nama Anaknya

Selepas seminggu menimang cahaya mata sulung pada Jumaat lalu, pasangan selebriti popular Nur Fazura dan Fattah Amin akhirnya mendedahkan nama puteri kesayangannya yang diberi nama Nur Fatima Aisya.

Menerusi perkongsian di Instagram @Fattzuralovelife, turut dimuat naik video pelakon itu sedang mendakap anaknya. Bagaimanapun, Fattah dan Fazura memilih untuk tidak lagi mendedahkan anak mereka kepada umum memandangkan usia anaknya terlalu muda.

 

 

“Nama saya ialah Nur Fatima Aisya binti Abdul Fattah. Fatima dah berusia seminggu hari ni tapi Daddy and Mommy kata Fatima masih muda sangat lagi untuk media sosial.

“Tapi Fatima tahu, ramai yang selalu doakan Fatima. Fatima syukur sangat pada Aunties and Uncles semua. Terima kasih! Fatima pun tak sabar nak jumpa semua bila Daddy dan Mommy fikir Fatima dah bersedia,” tulisnya.

Diruangan komen, rata-rata netizen memuji keindahan nama anak pasangan itu serta mendoakan Fatima Aisya membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Malah, peminat juga tidak sabar untuk melihat wajah anak sulung mereka itu.

Mira Filzah Pun Dedah Nama Anak

Meskipun baru sahaja sebulan melayari bahtera rumah tangga, pelakon Mira Filzah dan suaminya, Wan Emir Astar sudah bersiap sedia dengan nama anak yang bakal dilahirkan nanti.

Menjawab soalan daripada peminat yang bertanyakan pangkal huruf yang akan diberikan kepada bakal anak pelakon itu kelak. Mira mendedahkan dia merancang untuk menamakan anaknya dengan pangkal W.

“Sudah pastinya nama bayi kami akan bermula dengan huruf ‘W’. Insya-Allah, semua nama anak saya dan Wan Emir (Wan Emir Astar Wan Mohammad Khair-il Anuar) akan bermula dengan huruf ‘W’,” katanya.

Menerusi perkongsian itu, Mira turut turut menyenaraikan beberapa nama pilihannya untuk bayi mereka. Melihatkan perkongsian nama itu, tata-rata netizen berpendapat Mira Filzah impikan cahaya mata perempuan.

“Wan Namiera, Wan Naiela, Wan itu dan Wan ini,” katanya.

Terdahulu, Mira dan Wan Emir yang juga anak kepada Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datin Mastura Mohd. Yazid diijabkabulkan pada 3 September lalu selepas hampir setahun berkenalan

 

Sumber – Tehtarikkaw

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*