Sanggup Tumbuk Bomba Untuk Pergi Keretanya Yang Sedang Terbakar, Rupanya Benda Yang Nak Diambil Adalah…

Menurut sumber, kemalangan yang membabitkan beberapa buah kenderaan itu berlaku pada pagi tadi di Jalan Suakasih di Bandar Tun Hussein Onn (BTHO) menghala ke Cheras Selatan.

Difahamkan, kereta yang dipandu oleh lelaki terbabit melanggar tiga buah kenderaan lain dan terbakar di tepi jalan.

Sepasukan anggota Bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat BTHO datang ke lokasi dan memadamkan kenderaan terbakar itu.

Namun ketika sedang menjalankan tugas, lelaki terbabit datang ke arah keretanya yang terbakar tetapi dihalang oleh beberapa anggota Bomba. Juga kedengaran suara beberapa orang awam yang meminta lelaki itu ditahan.

Tidak berpuas hati, lelaki itu secara tiba-tiba memukul salah seorang anggota Bomba menyebabkan rakan setugas dan orang awam yang menyaksikan kejadian itu terus menangkapnya dari terus bertindak agresif.

Sementara itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Balakong, Wong Siew Ki menerusi Facebooknya memaklumkan, Seorang lelaki yang emosi tidak stabil melanggar 3 kereta dan akhirnya terbakar di tepi jalan.

Lelaki tersebut telah dibawa balik ke balai polis untuk urine test juga kerana memukul anggota bomba yang datang membantu untuk memadam api keretanya.

ADA PISAU DALAM KERETA LELAKI TERSEBUT RUPANYA

“Terdapat sebilah pisau dalam keretanya dan ini yang membimbangkan anggota-anggota bomba dan polis,” 

Terdapat sebilah pisau dalam keretanya dan ini membimbangkan anggota-anggota bomba dan polis. Semua pihak terlibat telah membuat laporan polis dan juga pergi ke klinik utk mendapatkan rawatan.

Sumber : Info Roadblock JPJ/POLIS & Wong Siew Ki

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*