Sanggup Datang Dari Johor Ke Kedah Untuk Menziarahi Arwah, Namun Reaksi IbuBapa Arwah Sangat Menyentuh Hati

Tragedi menyayat hati yang menimpa empat sekawan ketika dalam perjalanan pulang ke rumah benar-benar meruntun hati orang ramai. Mereka dilaporkan tidak sedarkan diri di dalam kereta selepas terhidu karbon mono–ksida. Di Twitter, bakal tunang kepada salah seorang mang-sa ma-ut sempat menziarahi pu-sara ar-wah di Kedah. Selepas empat tahun berkenalan, dia redha dengan ketentuan Allah SWT.

“Difahamkan, lelaki yang dikenali sebagai Amirul ini menaiki bas dari Johor ke Kedah untuk menziarahi pusara Ayuni. Bersedih dengan kehilangan insan tersayang, dia mendoakan semoga arwah tenang di sana”

Datang melawat lagi

Betulllah kata oragng, jodoh dan ajal adalah ditangan tuhan. Bukan tugas kita untuk mengetahuinya bagaimana, tapi tugas kita untuk mempercayainya..
Admin doakan Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-oang beriman..
Al-fatihah
Sumber – awattsyeikh

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*