Rakaman ‘Macau Scam’ Tular, Pekerja Beri Jaminan Addy Kana Akan Dibebaskan Kerana Punyai ‘Cable’

Baru-baru ini, Tular seorang lelaki yang bergelar Dato Addy Kana dan Datin Alya ditahan SPRM (Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia) atas tuduhan ‘Cuci Duit’ Dan Merasuah Pegawai . Segala kerja – kerja haram yang dilakukannya dibongkar satu persatu.

Tipu duit warga emas, pekerja awam dan pekerja swasta sehinggakan ada yang sanggup membuat pinjaman kerana takut atas ugutan yang dilakukan oleh ‘Scammer’ ini. Berlakon sebagai PDRM, SPRM, Pihak Makamah dan Pelabagai lagi taktik yang digunakan untuk menipu duit Mangsa.

Ini adalah bebenang dari pengguna twitter @JalalMisai_2

 

Walau Addy Kana Ditangkap, Pekerjanya Masih Melakukan Kerja Seperti Biasa

 

Pekerjanya berani jamin Addy Kana pasti akan keluar kerana “Cable” yang dimilikinya. Dia juga memberikan nasihat jangan mengangkat panggilan yang tidak dikenali dan jangan takut jika tidak membuat sebarang salah.

Sumber : Twitter

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*