Rakaman Budak Ni Tergelincir Dari Tingkat 7 Ketika Live Buat Ramai Terkejut

Kewujudan TikTok telah membuatkan orang pada masa kini lebih kreatif berk0ngsikan video masing-masing.

Namun buat gol0ngan anak muda, kadangkala keghalrahan untuk mengejar p0pulariti menerusi aplikasi terbabit seringkali mend0rong mereka membuat rakaman di pelbagai tempat tanpa menglra fakt0r kesel.amatan.

Jika terdahulu pernah tular kisah seorang gadis terkena renj.atan elektrlk ketika bermaln TikTok, kini muncul lagi kisah baru yang seakan-akan sama.

Buat TikTok di tingkat 7, hampir jatuh ke bawah

Melalui hasil perkongsian video milik oohrezabee, dia bersama dengan seorang lagi rakan telah naik ke tingkat 7 sebuah bangunan lalu nekad membuat video TikTok di sana.

Baru sahaja rakaman bermula, mereka telah melangkah ke belakang sebelum pemuda berbaju merah secara tidak sengaja tergelinclr dan hampir jatvh ke bawah.

Mujur sahaja dia sempat berpaut malahan rakannya yang seorang lagi bergegas menyela.matkan keadaan.

Sejak dimuat naik, kejadlan mendebarkan itu sudah meraih lebih 4.9 jvta tont0nan.

 

Beralih kepada ruangan komen pula, netizen rata-ratanya menjadi serlau menyaksikan video terbabit secara berulang kali.

Bukan sahaja bersyukur kerana remaja itu berada dalam keadaan baik, malah ramai berharap selepas ini mereka berdua boleh memilih l0kasi yang lebih selamat untuk membuat TikTok.

Reaksi Orang Ramai

Budak2 skg ini mmg tak takutt bhaya.Diorang tk pentlngkan kesel.amatan janji apa yg di inginkan tercapai itu dh kira terr0r lah…tolong lah adik2 jgn nk menysahkan orang.

Bdak umur tara2 tu bkan fikir pnjang yg depa tahu nk ser0nok jaa….yg dok komen mcm2 tu dulu pun plik2 jgak cuma xdak tiktok jaa masa dulu….xyah la dok makl baik bgi nasihat lagi berguna.

Berani sgt aku sy0rkan hangpa buat tiktok kat gunung berapl ka amacam.hidup jgn menysahkan mak bapak boleh dak.pakcik nk pesan kat ank2 ni jgn la buat Keja mcmtu.nywa bkn boleh di beli.nk buat satu2 benda cuba bayangkan wajah mak ayah kita.satu hari nnt ank2 kita akan terikut apa yg kita buat sekarang.sygi nywa sygi keluarga.

Allah bagi peluang kedua tu masti bersebab dik harap2 dik boleh berfikir dgn lebih matangg lagi dan diberi perlngatan buat adik.

Kredit : DuniaCerita via onlinemalaya

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*