Penjawat Awam Dapat Bonus. Pekerja Swasta, Yang Dibuang Kerja Dapat Bantuan Apa?

Iskandar Puteri: Penjawat awam Johor akan menerima Bantuan Khas Kewangan sebanyak setengah bulan gaji atau minimum RM1,000.

Berita gembira itu diumumkan oleh Menteri Besar, Datuk Hasni Mohammad ketika membentangkan Belanjawan Johor 2021 pada Persidangan Ketiga Dewan Undangan Negeri Ke-14, di sini, hari ini.

Bantuan Khas Kewangan itu akan dibayar sebelum akhir tahun 2020.

Hasni berkata, penjawat awam Persekutuan yang dibayar gaji oleh Kerajaan Johor turut menerima Bantuan Khas Kewangan berkenaan.

“Bantuan Khas Kewangan itu juga akan dipanjangkan kepada semua guru KAFA,petugas Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK) dan guru Tadika Islam Johor (TAJ), ” katanya.

Sumber-Hmetro

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*