Najib Naik Angin Lepas Tahu Teresa Kok Cakap Test Covid-19 Adalah Buang Masa

Semua sedia maklum bahawa minggu ini ramai ahli politik yang ‘terbang’ ke Sabah untuk kempen pilihanraya

Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah kali ini mencipta sejarah tersendiri apabila menyaksikan pertembungan 11 penjuru bagi perebutan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bengkoka.

Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Abdul Ghani Salleh berkata, selain itu kerusi DUN Inanam menerima 10 pencalonan.

Menurutnya, secara keseluruhan sebaik tempoh penamaan calon tamat jam 10 pagi tadi, SPR menerima 447 borang pencalonan.

Katanya, sebanyak 16 parti dan pertubuhan dan 56 calon bebas mencalonkan nama dalam PRN kali ini dengan Parti Cinta Sabah (PCS) meletakkan calon di 73 kerusi yang dipertandingkan.

 

‘UJIAN C0VlD Yang Buang Masa’ – Teresa Kok

Anggota Parlimen Seputeh dari DAP, Teresa Kok telah memuat naik satu status di laman rasmi beliau dimana dia telah ditahan untuk ujian Cov19.

Dia ditahan kerana pembantu dia tersilap mengisi borang.

 

 

Rata rata netizen tidak berpuas hati dengan kenyataan Teresa Kok kerana ia seperti memperlekehkan frontliner untuk membendung wabak c0vid19. Sedangkan punca dia ditahan adalah kerana pembantu dia tersalah isi borang.

Kenyataan telah diedit

Jika anda pergi ke Facebook Teresa Kok, kenyataan buang masa itu telah pun diedit.

Jadi adakah dia tersilap muat naik status juga?

Ini komen dari netizen dari laman facebook Teresa Kok

Sumber – AwatttSyeikhh Network

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*