MENGEJUTKAN! Bakal Pengantin Pergi Menghadap Ilahi Ketika Sedang Membaca Al-Quran

SEORANG gadis menjadi bualan netizen apabila menghembvskan n4fas terakh1r sedang membaca Al-Quran selepas menunaikan solat Subuh, Khamis lalu.

Lebih memiIukan, gadis itu yang dikenali sebagai Aisyah Bahar, 22, itu dikatakan reb4h dan meninggaI dunia di pangkvan ayahnya.

Menurut sumber keluarga, pelajar Universiti Islam Hasanuddin, Makassar itu bakaI melangsungkan perkahwinannya tidak lama lagi.

“Meningg4l setelah solat subuh, sedang membaca ayat Al-Quran. kondisinya sedang puasa sunnah. Akhir hayatnya mengucap Laa ilaaha illallah. Innalillah..Padahal beliau sebentar lagi akan menikah,” ujar Andi Wahyuni yang juga merupakan sepupu paling rapat arw4h.

Sementara itu, ayah Aishah iaitu Andi Bahar Jufri menceritakan, pada malam kejadian anaknya itu memaklumkan mahu berpuasa sunat Hari Khamis.

Aisyah bersama ibu bapanya.

“Selepas selepas bersahur, kami pergi sembahyang Subuh berjemaah di masjid. Sebaik sahaja pulang dari masjid, arw4h meminta izin untuk memperdengarkan ayat-ayat Al-Quran sambil saya memeriksa bacaaannya.

“Hanya dalam beberapa ayat, arw4h reb4h secara tiba-tiba dipangkvan saya sebelum mengucap dua kalimah syahadah dan meningg4l dunia,” ujarnya.

Menurut Bahar, selama ini arw4h tidak pernah mengalami peny4kit yang serivs, namun sehari sebelum kejadian arw4h mengadu s4kit kepala.

Sumber – Tehtarikkaw

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*