“memang mey4mpah dgn dat)k datin” – Kak Mel Nafi Panggil Datin Shahida “Si Bod*h” & “Betina”

Memilih untuk tidak mengulas lanjut mengenai segala d4kwaan yang dilemparkan oleh Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid kepadanya, pembantu peribadi usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri, Melati Abdul Ghani akui kini mahu memberi tumpuan kepada bisnesnya sahaja.

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Melati dalam posting yang dimuat naik di Insta Story miliknya.

“Saya tak nak buat apa-apa penjelasan. Saya tengah sibuk dengan tempahan yang masuk terlampau banyak. Jadi saya nak fokus dulu dengan tempahan.”

Katanya lagi, terpulang sahaja andai pihak mereka ingin menvduh dirinya berkelakuan sedemikian.

“Yang sebelah sana nak buat drama, nak buat sinetron terdesak, lantak dia la.”

Tambah Melati, beliau menegaskan dirinya langsung tidak pernah memanggil Shahida dengan panggilan kesat seperti yang did4kwa.

“Sejak bila saya panggil dia macam tu. Ni sekarang siapa fitn4h siapa ni! Nauzubillah.”

Semalam, Shahida dikatakan menzahirkan rasa terkilan terhadap Melati kerana sanggup memburuk-burukkan mereka sekeluarga.

Malah, beliau mend4kwa Melati memanggilnya dengan pelbagai gelaran tidak sedap didengar seperti ‘Si Bod*h’, ‘Ustazah Jadian’, ‘Betina’ dan lain-lain panggilan buruk.

 

Bagaimanapun, tindakannya memuat naik perkongsian berbentuk luahan hati itu bukan untuk mengaibkan Melati, namun hanya mahu menjelaskan sahaja keadaan sebenar supaya tidak terus dipandang sinis oleh masyarakat.

Untuk rekod, Melati sebelum ini pernah tampil bersuara berhubung perkhidmatannya sebagai pembantu peribadi diberhentikan syarikat sekitar Julai lalu sekaligus menimbulkan pelbagai spekulasi daripda netizen kerana individu itu diakatakan telah lama menabur bakti kepada keluarga tersebut selama lebih enam tahun.

Sumber – gempak via tehtarikkaw

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*