Kurang Ajar! Isteri Pijak Kepala Suami Yang Sedang Pegang Anak Kecil Secara Kejam. Namun Tindakan Suaminya Selepas Itu Amat Memeranjatkan

Baru-baru ini viral di media sos!al video yang menunjukkan seorang wanita [email protected] suaminya sendiri mengund4ng pelbagai reaksi netizen yang tidak berpuas hati dengannya. Lebih ter0k lagi, wanita itu sanggup memij4k-mij4k kepala suaminya yang ketika itu sedang memegang anak kecil mereka.

Tidak diketahui apa pvnca pert3ngkaran pasangan itu sehingga meIibatkan [email protected] sebegitu. Namun video tersebut mula viral di media sos!al sejak dimuat naik oleh pengguna Facebook bernama Anne Maravilla, pada 22 November 2020.

Difahamkan, kejadian isteri mem!jak kepala suaminya itu berlaku di Pitogo, Quexon, Filipina. Ramai netizen yang meng3cam tind4kan wanita itu, tetapi ada juga yang percaya mungkin wanita itu mengaIami tekanan ter0k sehingga [email protected] bert!ndak sedemikian.

Dalam video viral itu, walaupun kepala [email protected]@k, si suami langsung tidak membalas sedikit pun [email protected] isterinya. Sebaliknya dia hanya [email protected] dirinya dari bert!ndak di luar batasan.

Netizen turut mempertikaikan tind4kan perakam (wanita) yang tidak mengambil sebarang usaha untuk menghaIang isteri lelaki itu dari terus bert!ndak menyerng suaminya.
\

 

Menurut sumber, itu bukanlah kali pertama si isteri [email protected] suaminya sebegitu rupa. Dia juga pernah [email protected] suaminya pada hari-hari lain.

 

Sumber media.diariviral

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*