Kempen Boikot Bisnes Sokong Perogol Mendapat Sambutan Hangat Oleh Netizen

“wahai kawan2, boikot bisnes yang sokong perogol ya”

Seorang netizen twitter yang menggunakan nama @comicsbyvien menyeru rakyat malaysia supaya boikot bisnes yang sokong perogol.

 

Hal ini berikutan post dari ig dyxycosmetic yang menggunakan perkhidmatan dai syed selaku duta bagi produk kosemtik tersebut. Seperti yang ramai sedia maklum, dai syed merupakan artis kontrovesi dgn kes rogol beliau pada baru- baru ini,.

 

 

Berikut adalah tweet dari netizen lain:

“Serius mmg boikot habis dia ni. Mana rasa malu dia lps buat hal. Kes pun tak setel lagi tetibe muncul mcm takde buat salah.”

“Kalau boleh boikot barangan support Zionis, jom boikot sekali barangan yang support perogol”

Ini Pula komen2 di IG kosmetik tersebut:
Image
Image
Image
Justeru, kita sebagai pengguna memang ada hak untuk memilih, jadi sebagai orang islam anda haruslah memilih dengan bijak..
Sumber – Twitter @comicsbyvien

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*