Housemate Muka Cantik, Tapi Pengotor Macam B4ngla. Gadis Dedah Perangai Buruk Housematenya..

Isu penyewa membuat onar bukanlah perkara baru. Ada yang lebih teruk sehinggakan penyewa membiarkan sampah sarap berbulan-bulan dan boleh tidur dirumah atau bilik tersebut.

Baru-baru ini tular perkongsian seorang gadis yang meluahkan rasa geram terhadap sikap teman serumahnya yang tidak mempunyai sikap bertanggungjawab sering mengotorkan rumah.

 

 

Gadis itu berkata, walaupun telah dikemas pada hari sebelumnya, namun rumah akan bersepah setiap kali balik dari kerja setiap hari.

 

Lebih menyakitkan hati, gadis itu berkata sepatutnya balik dari kerja dia boleh duduk berehat tetapi terpaksa mengambil masa hampir 3 jam untuk mengemas rumah.

 

Mengenangkan teman serumahnya mengakui tidak pandai mengemas rumah, gadis itu sempat menitipkan pesanan kepada wanita diluar sana agar mementingkan kebersihan.

Meskipun ada yang mencadangkan supaya berpindah, gadis itu berkata dia belum mampu untuk mencari rumah lain dengan gaji yang hanya cukup-cukup makan sahaja.

Katanya lagi, pemandangan cantik dari tingkap biliknya turut membuatkan dia bertahan untuk terus tinggal disitu. Ujarnya selama ini dia tidak kisah mengemas setiap hari namun ketika memuat naik perkongsian itu dia tidak dapat menahan perasaannya ketika itu.

Perkongsian gadis itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mempersoalkan pengakuan teman serumahnya yang tidak pandai mengemas rumah. Netizen berkata tiada istilah tak reti mengemas melainkan seseorang itu pemalas.

Dalam pada itu, ada netizen lain turut berkongsikan pengalaman mereka dan disebabkan sikap teman serumah pengotor membuatkan mereka menyewa seorang diri.

 

sumber – twitter @mnsiatnpahati via gulapop

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*