Dibuang Kerja Dan Terpaksa Cari Duit Untuk Repair Motor Ducati, Tiba-tiba Ada Pencuri Rembat Barang Motor Tu, Dan Owner Tinggalkan Nota Kepada Pencuri Yang Mengejutkan

Jika dahulu kita boleh kemana sahaja dan beli apa yang kita suka tetapi sekarang tidak lagi. Ramai yang jadi kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang kadang hingga ke malam.

Pemilik Ducati Tinggalkan Nota Untuk Si Pencuri

Kejadian ini berlaku di Trefoil, Setia Alam. Seorang individu telah memuat naik satu posting menunjukkan seorang pemilik Ducatti tinggalkan sekeping nota apabila barang di motor dia telah dicuri.

Menurut nota tersebut, pemilik itu telah kehilangan pekerjaan akibat Covid dan kebetulan motorsikal berkuasa tinggi jenama Ducati pula rosak.

Beliau tidak punyai cukup wang untuk membaiki motor tersebut oleh itu dia terpaksa biarkan motor itu tersadai untuk dia kumpul duit.

Nasib tidak menyebelahi dia apabila ada pencuri yang tidak berhati perut telah mencuri barang motorsikal beliau.

Tidak dinyatakan barang apa tetapi jika dilihat pada gambar, kemunkinan besar set brake disc telah dicuri.

Nota Yang Ditinggalkan Pemilik

Kami di AwattSyeikhh mengucapkan takziah kepada pemilik motorsikal tersebut. Semoga dipermudahkan rezeki dan urusan di musim PKP ini. Insyallah ..

 

 

 

Sumber – awatsyeikh

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*