Belum Reda Dengan Kes Misteri Ketuk Pintu, Kali Ni Kes Seram Ketuk Siling Sampai Satu Keluarga Terbangun. Ini Videonya

TIADA salam diberi sebagai lsyarat kehadiran. Tiada nama yang dipanggil sebagai tanda ada yang mahu menzlarahi.

Cuma ketukan di pintu berulang kali dan gegaran jerlji besi yang kuat seumpama ada yang mahu mem.ecah masuk.

Bermula di Sabak Bernam bulan lepas, gang.guan mlsteri yang mence.tuskan rasa ce.mas dan keta.kutan masyarakat kini jauh merentas negeri hingga ke Johor serta negeri negeri lain.

Kredit Gambar Harian Metro

Sehingga kini, tiada jawapan yang dijumpai apapun sebagai seorang Islam, kita juga perlu mempercayai kewuj.udan makhluk ghalb seperti iblls, syaltan dan jln, namun jangan sampai berlaku sylrik kepada Allah.
Firman Allah dalam surah al-Baqarah ayat 2-3.

“Kitab al-Quran ini, tidak ada sebarang syak padanya, ia pula menjadi petunjuk bagi orang-orang yang bertaqwa. Iaitu orang-orang yang berlman kepada perkara-perkara yang ghalb dan mendirikan sembahyang serta membelanjakan (mendermakan) sebahagian dari rezeki yang Kami berikan.”

Seperti yang dikongsikan individu ini di facebook beliau, beliau beritahu selepas digan.ggu dengan ketukan mlsteri di pintu bilik serta pintu rumah, giliran siling rumah beliau pula diketuk.

Lepas kau ketuk pintu macam nak berg.aduh kau maln ketuk siling rumah aku pulak ye

Rakaman Video

Berikut Antara Komen

Serammnya pukull berapa kejadlan Tu dik..org rumah atas c0nfirm ke xde ketuk lantai rumah mereka…scarryy.

0rang atas orang tua pangkat nenek kak umur lingkungan 60-70 tahun tak akan pandai bertukang kot malam malam setiap pukul 2 pagi ke atas.

Sebelum dia maln siling rumah saya, dia main ketuk ketuk pintu bilik dan pintu rumah macam orang mengamuuk ketuk.. Nasib tak sempat rakam.. Saya satu keluarga terjaga dari tidur.

 

Kredit : HiderHasbi/OM

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*