Baru 2 Minggu Bergelar Isteri, Mira Filzah Dedah ‘Perangai’ Suaminya Sendiri!

Pelakon Mira Filzah selamat menjadi isteri kepada pasangannya Wan Emir Astar. Detik bersejarah pasangan itu disaksikan oleh keluarga tercinta, kenalan rapat dan rakan media di Sime Darby Convention Centre, Bukit Kiara.

Elakon Lelaki Kiriman Tuhan kongsi detik pertemuan pertama dengan suaminya. Menurutnya pertemuan ini bermula atas gesaan ibu dan ayahnya. Karakter Emir sangat kuat. Karakter, karakter dan karakter. Keseluruhan karakter sangat kuat dan disenangi. Mira sangat selesa dengan dia. Dia sangat soft spoken. Dia tak pernah meninggikan suara. Mira sangat selesa dengan dia. Di hati rasa senang.

Menurut Mira Filzah, dia jatuh cinta dengan Wan Emir kerana karakternya yang sangat kuat. Walaupun pada awalnya dia merasakan Wan Emir seorang yang bosan namun segalanya berubah selepas pertemuan kali pertama. Dia kejar-kejar tapi Mira tak layan sebab malas nak layan. Kalau tengok dia di Instagram, dia suka tulis kapsyen panjang-panjang macam nampak boring. Dia suka ekspresi melalui penulisan.

Mak abah bertanggungjawab dalam pertemuan mereka..

Mak kenal papa dia, Abah pun kenal dia secara indirectly. Mak dengan Abah orang bertanggungjawab yang push Mira. Pergilah jumpa sekejap. Jumpalah sekali pun takpa. Kalau tak suka takpe. Ternyata buat pertama kali dia tidaklah seperti di Instagram.Dia tidaklah boring. Dia seorang kelakar juga. Dia aktif dalam seni, dalam drama dan lakonan. Tapi dia tidak menonjol seperti orang lain.

Tambahnya lagi, ibu dan bapa adalah orang yang bertanggungjawab membawa mereka kepada pertemuan pertama. Dari situ dia beranikan diri untuk berjumpa dan akhirnya membawa kepada beberapa pertemuan sebelum merancang untuk berkahwin.

 

Sumber  – sembang sangat

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*