Aliff Syukri Sibuk Pilih Kereta Baru, Netizen Pesan Baik Sumbangkan Duit tu Pada Orang Yang Memerlukan. Sekarang Ramai Orang Susah!

Tindakan usahawan selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman memuat naik video sedang memilih sebuah lagi koleksi kereta mewah telah mengundang perhatian warganet.

Rata-rata pengikut meminta Aliff mengunakan wang tersebut untuk disalurkan kepada orang memerlukan memandangkan negara sedang dilanda pandemik COVID-19.

Malah, ada segelintir yang menegur agar Aliff lebih sensitif dengan situasi sekarang.



Menerusi rakaman video, pelantun lagu Bobo Di Mana meluahkan hasrat untuk membeli kereta baru bagi menggantikan Mercedes yang sudah dijual di Instagram (IG)nya.

“Kereta apa yang sesuai untuk saya? Disebabkan kereta Mercedes dah let go..

“Saya carilah yang baru untuk naik hutan ke @sugehecoresort. Bermulalah pencarian kereta baru untuk keluarga. Korang rasa patut tidak saya beli kereta Toyota Cruise ini,” tulisnya.

Sumber-Gempak.com

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*