Kat Peha Kinah Tu Parut Atau Lovebite? Netizen Bingung Lihat Tanda Merah Tersebut.

Suami aktif aplikasi ‘dating’, rupa-rupanya Sharifah Sakinah bercerai sejak Mei lalu

SPEKULASI mengenai hubungan rumah tangga Sharifah Sakinah dan suaminya juruterbang Aliff Adha akhirnya terjawab apabila aktres itu tampil mengesahkan hubungan itu berakhir pada Mei lalu.

Sakinah menerusi BH Online memberitahu, dia dan Aliff sudah tidak tinggal sebumbung sejak Mac lalu “Kami berpisah secara rasmi pada Mei lalu.

“Tapi kami berpisah dengan baik. Keputusan ini juga perlu mengambil kira anak kami, Anais Adha yang berusia tiga tahun, ” katanya.

Sharifah Sakinah bersama anak perempuannya, Anais Adha.

Sebelum ini, hubungan pasangan ini dihidu bermasalah apabila Aliff dikatakan secara terbuka menggunakan aplikasi ‘dating’ untuk bersosial di internet.

Sementara itu, ditanya jika perpisahan tersebut disebabkan orang ketiga, pelakon drama Girlfriend Aku Dari Neraka ini menafikan perkara itu.

“Saya tidak boleh jadi isteri yang baik. Saya sedar kekurangan diri. Soal dia nak guna aplikasi ‘dating’… itu haknya. Suka hati dialah nak buat apa, saya tak campur.

“Selebihnya, biarlah saya dan dia bahagia dengan cara masing-masing… Itu sebaik-baiknya,” katanya.

Sakinah dan Aliff berkahwin pada 28 Mac 2015 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.

Namun, gambar terkini Sakinah jadi persoalan warganet, tanda itu adakah parut? Adakah lov3 bite?

Hanya kinah boleh menjawabnya.

 

Sumber – apaceritatv.com

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*