Aliff Aziz Pindah Ke Malaysia Dan Mahu Mulakan Hidup Baru Dgn Isteri Dan Anak-anak. Ini Rupanya Punca Utama Bella Masih Percaya Janji Manis Beliau

Selepas hampir dua tahun pulang ke Singapura susulan pelbagai kontr0versi yang melanda dirinya, penyanyi dan juga pelakon Aliff Aziz dikhabarkan telah pulang ke Malaysia bagi memulakan hidup baru bersama isteri dan anak-anaknya.

Tak sabar bertemu isteri & anak-anak

Dia yang juga belum bertemu dengan anak keduanya sejak dilah1rkan telah memuat naik beberapa IG story memaparkan perjalanan berangkat ke Malaysia bertemu dengan keluarga tersayang.

Hantar anak pulang ke pangkuan keluarga

Menerusi Mstar, memetik perkongsian daripada ibu Aliff Aziz di Instagram, wanita itu telah memuat naik momen keluarga mereka menghantar penyanyi itu ke lapangan terbang untuk ke Malaysia bertemu isterinya iaitu Bella Astillah serta anak-anak.

Dalam video tersebut ibu kepada Aliff mengucapkan selamat jalan buat anak sulungnya yang akan bertemu dengan isteri serta anak-anak di Malaysia.

Dia juga mengakui berat untuk melepaskan anaknya pergi namun memahami tanggungjawab yang harus dipikul sebagai suami.

“Hari ini saya mengucapkan selamat tingga kepada anak saya. Alhamdulillah selepas hampir dua tahun, akhirnya dia kembali ke Malaysia untuk bersama isteri dan anak-anak.”

“Walaupun berat untuk melepaskan, kami faham tanggungjawabnya untuk bersama keluarga adalah lebih penting.” Tulisnya.

 

Doa keluarga buat Aliff

Sehubungan dengan itu, dia mendoakan agar anaknya dapat menjadi 1nsan yang lebih baik pada masa akan datang dan sentiasa menjaga diri serta keluarga dengan sebaiknya selepas ini.

“Kamu sentiasa ada di dalam doa, jaga diri dan keluarga kamu. Kembali bangkit dan jadilah insan baru yang jauh lebih baik.” Tambahnya.

Aliff dan Bella Astillah telah berkahwin pada September 2016 dan dikurniakan cahaya mata Mohamad Ayden Adrean berusia tiga tahun.

Namun pada pertengahan tahun lalu, pasangan tersebut mengambil keputusan untuk berpisah sebelum rujuk semula dan Bella hamil anak kedua mereka, Ara Adreanna yang kini sudah berusia hampir 5 bulan.

Sumber-Mstar Online via Penmerah

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*