‘Cinta Sejati Tak Kenal Rupa’ – Gadis Bersyukur Teman Lelaki Terima Seadanya

Kisah gadis memiliki kekurangan fizikal ini pernah mendapat perhatian usahawan dan selebriti popular, Neelofa yang menitipkan kata-kata semangat buat dirinya.

Terbaru, gadis tersebut yang dikenali sebagai Ain ada memuat naik sekeping gambar di laman Twitter bersama seorang lelaki dipercayai teman lelakinya.

Menerusi kapsyen, gadis berusia 23 tahun itu mengucapkan terima kasih kepada lelaki berkenaan kerana sudi menerima kekurangan serta kelemahan yang dimilikinya.

 

Inilha yang dinamakan cinta sejati tak panding rupa.

Posting berkenaan meraih hampir 97,000 tanda suka dan diulang kicau lebih 13,000 kali serta pelbagai reaksi netizen yang tertarik bagi memberikan komen.

Walaupun sebelah matanya kurang sempurna, rata-rata warganet berkata Ain tetap kelihatan cantik selain menasihati tidak perlu mengambil kisah mengenai cacian daripada segelintir individu.

Tambah mereka, Ain juga amat bertuah mempunyai teman lelaki yang tidak memandang paras rupa sebaliknya hati budi masing-masing.

Hati dan jiwa yang membuatkan siapa diri kita

Lelaki sejati.. Hatinya ikhlas

Satu dalam sejuta!

Awak cantik dengan cara tersendiri

Bertuah memiliki seseorang yang terima diri kita

Moga bahagia bersama!

Sumber – Wowoberita

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*