Alam Turut Berzikir Kepada Allah. Garis Pantai Ini Membentuk Mirip Lafadz Allah

Kebesaran Allah

Media sosial beberapa hari terakhir dihebohkan dengan foto peta yang diambil dari google earth.

Yang mengagetkan, peta sebuah daerah itu menunjukkan gambar mirip lafadz Allah. Salah satunya adalah peta di daerah Kabupaten Bolaang Mongondow Selatan (Bolsel)

Wartawan Radar Bolmong (JPNN Group) ini pun mencoba membuktikan keaslian foto tersebut. Dan benar, saat membuka google earth dan memilih Bolsel, terlihat jelas peta mirip lafadz Allah.

Beberapa nitizen pun takjub melihat foto tersebut.

“Subhanallah… tak salah jika Bolsel disebut daerah religi. Tulisan itu begitu jelas tertanjap di Bolsel. Mari datang ke Bolsel dan saksikan sendiri,” tulis Abdul Malik Thawil di status facebook.

Ya, Lafadz Allah itu membentang dari pantai Dudepo, Peangaso, Poni’i.

“Insya Allah kedepan bisa dikembangkan menjadi salah satu icon wisata religi yang ada di Bolsel,” komentar dari Hermanti Tohopi.

Alam Turut Sentiasa Berzikir Kepada Allah SWT, Oleh itu, Marila Kita Juga Berusaha Untuk Sentiasa Berzdikir Kepada Allah SWT…

 

Kebesaran Allah SWT adalah yang teragung, bukan tugas kita untuk mengetahui bagaimana ia terjadi, tapi tugas kita untuk mempercayainya.

Sumber – mymediamalaya

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram dan juga Twitter Jirancakap untuk info dan peluang untuk jana pendapatan kita bersama

PERHATIAN: Pihak Jirancakap tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda telah berfikir dengan warasnya sebelum ingin menulis apa-apa diruangan komen anda disini. Pihak Jirancakap juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*